środa, 1 marca 2017

Ciąża z pozycji leżącej.




Dziś opowiem Wam o moich sposobach, na przetrwanie ciąży, kiedy jesteśmy zmuszone leżeć. Wiem, że to nie sprawdzi się u mam, które mają już starsze szczęścia. 

Ciąża z Zosią była ciążą bardzo problematyczną. W sumie, od kiedy dowiedziałam, że w moim brzuchu rozgościł się lokator, lekko nie miałam. Musiałam się oszczędzać (co powinna czynić każda kobieta w ciąży) i znosić codzienne czułości w toalecie (nie tylko w I trymestrze, a do samego porodu).

Na początku 3 miesiąca zaczęły się komplikacje i zostałam zmuszona do leżenia. Kiedy jedne problemy znikały, na ich miejsce wskakiwały następne, i tak praktycznie do porodu. Jedyny wysiłek, na jaki miałam przyzwolenie, to przyniesienie sobie kubka z herbatą do pokoju.

Jak zniosłam te wszystkie miesiące? 

Po pierwsze i chyba najważniejsze, to powtarzałam sobie, że to wszystko dla dobra maluszka. Dla tej małej istoty znajdowałam siły, aby walczyć. Pomijając motywację, szukałam sobie zajęcia. Czytałam książki, szukałam interesujących mnie zagadnień związanych z macierzyństwem, czytałam blogi, i oglądałam filmy na YouTube.


Pomyślicie, że nic nadzwyczajnego. Jednak najwięcej czasu pochłaniało znalezienie bloga, który będzie prowadzony z serca, i kanału na YouTube, który będzie prowadzony z pasją, a nie tylko z myślą o zarobku. Wiele razy, kanały, które odnajdywałam, okazywały się porażką (z mojego punktu widzenia, bo każdy ma inny gust), a blogi do siebie nie przyciągały. Teraz chciałabym się z Wami podzielić tym, co sama znalazłam. Razem z koleżanką stworzyłyśmy kilka dni temu stronę na Facebook'u, na której chcemy zgromadzić mamy blogujące i vlogujące. Mamy, które są znane, ale również te, o których być może mało słychać, a robią coś z pasją. 

Jeżeli jesteście ciekawe, to zapraszamy, i podajcie koniecznie namiary, na mamy udzielające się w sieci. ;)

 Kliknij tu! ;)

Ps. Wszystkie mamy, których wizerunki udostępniamy na stronie, dobrowolnie się na to zgodziły. 

Buziaki. ;*

Bądź na bieżąco:)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *